Filifili le apa lauti sa'o mo le teuina lelei o lauti

Filifili le apa lauti sa'o mo le teuina lelei o lauti

I le avea ai o se oloa mago, lau lauti e faigofie ona afaina pe a susu, ma o le tele o le manogi o lau lauti o se manogi faiva e faia e ala i le gaosiga, lea e faigofie ona faʻasalalau faʻanatura pe faʻaleagaina faʻamaʻi.O le mea lea, a le mafai ona inuina le lauti i se taimi puupuu, e tatau ona tatou sailia se "nofoaga saogalemu" talafeagai mo lau lauti, ma le apa lautina oo mai.E tele ituaiga apa lauti, ma mea eseese e eseese galuega ma talafeagai mo tulaga eseese.

Pepa lauti apa
O le lauti pepa e mafai ona i ai se faiga faigofie, faʻamaufaʻailoga masani, ma se tau maualalo.A uma ona fuga atoa le lauti, e tatau ona onā i se taimi vave e mafai ai, ma e le talafeagai mo le teuina mo se taimi umi.

ipu ti tioata
O le apa lauti tioata e faʻamaufaʻailoga lelei, susu-faʻamaonia ma le susu, ma e manino le tino atoa.O le suiga o le lauti i totonu o le ipu lauti e mafai ona matauina mai fafo ma mata le lava.Ae ui i lea, o loʻo i ai le malamalama lelei ma e le talafeagai mo lau lauti e manaʻomia ona teuina i se siosiomaga pogisa.E fautuaina e teu ni lauti fualaau suamalie, lauti manogi, ma isi mea e manaʻomia ona faʻamago ma teu i aso uma.

Uamea Tea
O le lauti uʻamea e mafai ona lelei le faʻamaufaʻailogaina, tau vaeluagalemu, lelei susu-faʻamaonia ma faʻamaoniga malamalama, ma e talafeagai mo le teuina o fale lauti lautele.Ae ui i lea, ona o meafaitino, o le faʻaaogaina umi e ono mafua ai le ele, o lea pe a faʻaaoga apa lauti uʻamea e teu ai lauti, e sili ona lelei le faʻaogaina o se tapuni faʻapipiʻi lua, ma e tatau ona tausia mama mama, mago, ma manogi. -saoloto.

apa ti pepa

Pepa lauti apa

apa lauti u'amea

Uamea Tea

ipu ti tioata

ipu ti tioata


Taimi meli: Nov-14-2022